Here I go again

Tjohooo!

Kom precis hem, vart ute o kört med cilla hela dagen på moppeeen! :) Vi for äntligen till glanshammar! eller vänta, min dag började med att ja o morsan tog en taxi ner till kolonin o så tog ja min cyckel därifrån till cilla o tanka moppen o sen hem till mej o hämta min mööppe. sen ja,, iväg till glanshammar! Gick in på ica o köpte lite göttigött o sen åkte vi till badet. Att ja ens hittade? Va där några gånger när jag var liten bara, haha :) Men vilka minnen man har alltså. Jaja iaf, skutta runt på alla snea o halvruttna bryggor. haha :) Men cilla hoppa i iaf, ja frös som ett as. Som vanligt alltså, haha :) Sen låg vi där i solen ett tag, men vädret var inget vidare så vi packa ihop o drog vidare. tur det, för efter en stund kom det ett par droppar faktiskt! Åkte genom naturreservatet på
 hemvägen, haha dööökul! Litet race där, höhö xD Sen drog vi ner till kollo o tanka min mööppe, o sen vidare till karlslund. eller ja, hästhagen som det heter! och satte oss vid nått bord o fiiika, rätt som det var hade vi massa ankor, kråkor och kanadagäss runt oss! haha, ankorna kunde man mata ur handen xD och domdär kanadagässen, guuus va fina dom va ;o Yeah, efter ett tag kom vi på idén o dra till mässan o gasa runt lite. haha, xD  Och sen blev det vidare till marieberg! fan vad folk!! låste mopparna o gick in en sväng, haha xD Sen vidare till adolfsberg, och sen hemmåt. Vart ute o åkt i 8tim, haha detni! Bilder och sånt kommer typ nåndag :)

Det blir ingen lastbil för min del imorgon, jag ska fan ta sovmorgon! o så ska ja passa lady, och sen blir det ev. en blekning till! Men näe, nu ska ja in i duschen! mitt hår är hemskt, haha! Fast ändå, jag överlever nog lördag! Färgen är ju rätt bra iaf, bara det att det ser ut som att jag har blond utväxt. så först kommer det blonda typ 2cm i botten o sen det oranga typ. Men får la ta o gömma det med en bandana lr nått. ska nog bli bra dethär iaf! ;D Eller så äre ba o HOPPAS på att färgen kommer imorgon, men tveksamt!?


Jaja, duschen sa jag? ska bli så jävla gött....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0