I fuck like a beast,

Godkväll!

Åhh, vilken dag!! Började med att jag va uppe hyffsat i tid iaf, o mina päron skulle till kollo så dom skjutsa mej till skolan. va ba 10min sen, höhöh ;D Gjorde klart 2 prov på förmiddagen o 2 till på eftermiddagen. Hell yeah, nu är jag KLAR MED MATTEN! så jäääääävla gött!  FAST, jag har 3 nationella kvar. o ja har ju typ 2veckor på mej o fixa dom. höhö ;D

Aja, fick sluta lite tidigare eftersom jag är klar. Så drog hem till cilla o käka, o sen tog vi bussen till Pålsboda! Va där 2tim, gick runt o runt o tillslut hamna vi på nån gräsplätt där vi satt o gapa. haha ;D Gjorde en maskros-krans till Cilla, fast den fick jag skutta runt i istället. haha :) Väl hemma i örebroo, så cyckla vi ner till kolonin o hämtade Lady o gick till Alnängsbadet. Lite innan det såg vi en Bäver som hade kravlat sej upp på land o satt o käka massa blad o annat. inge skygg alls, den satt där i sin egna värld. haha ;D Mjorå, Lady bada lite. haha, blöt hund! efter en timma lr nå lämna ja henne på kollo o hämta cyckeln o vi drog hem till mej. Lyssna på musik o gjorde typ.. inget xD


och sen över till det lite mer rooliga! Imorgon ska min farsa dra till Jönköping på nån jobbmässa med jobbet, så meningen var att ja o cilla skulle följa med o traska runt o stan! men, hon kunde inte...så ja fundera starkt på att dra dit själv o traska runt! haha ;D har aldrig vart i "stan", eller jo... när vi hade sovit i nässjö hela natten o skulle försöka hitta tillbaka till Bankeryd. HAHA, vilken natt :P så gick vi från tågstation till juneporten! haha, mer än så har vi inte upptäckt! ;D och för er som inte vet, så äre väldigt nära! Men ja, blir o traska runt på A6 isf tror ja ;D Nån/några timmar, ehe...

   

   

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0