Jeanie,Jeanie,Jeanie come and dance with me!

Woöööh!

Ja brukar alltid kolla hur många grader det är ute innan jag drar, så ja vet om ja kommer frysa röven av mej eller inte eftersom jag alltid klär på mej förlite,haha! Hade satsat på 10 grader eller nått, men till min förvåning stog det 23grader!!! Seriöst, jag dog typ.  Kuta ut på balkongen och åååh, va varmt o gött! Cyckla ner till kollo i bara linne, utan o frysa! Helt amazing....

Käka smörgåstårta o sen kom andreas, o ja fick passa lady. Tog en promenad ner till badet, haha gick förbi ett par turkar o dom ba; är hunden snäll? ja ba; ne!  hahah o dom ba; Aboooow!!! akta!! o så flytta dom sej typ 5meter ifrån. haha, gud va ja garva ;D höhö, sen somna ja visst på soffan typ 2tim. AKTA FRILLAN! Tiden gick fan fort, o rätt som de var varte mörkt. yeah, åkte med päronen hem. orka inte cyckla hem, haha kallt! va väll hemma typ 12, o nu sitter ja här... 2tim senare o har dötrist. så jävla underbart väder ute! Väärsta sommarkvällen!! <3


Men nä, ja pallar inte dra ut själv o åka volvooo. Tror ja ska sova lite istället, haha! ..Nått jag är världsbäst på! höhö ;D Imorgon blire stallet! uhm, om ja kan ladda på busskortet så! Med pengar ja inte har, eller... ja, får tjata på mamma lite. hehe,, ne nu jävlar är ja övertrött o flumm.

GODNATT!



Ladyyyy, o nån jävla wierd bild på mej. hah ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0