LASTBIL!

Okeeey, just nu befinner jag mej i Borlänge! Tror inte jag somnade förens 12 inatt lr nått, packade o höll på. haha, bakade muffins också ;D Meen, ja stog på parkeringen 4.50 så snällt o väntade. höhö ;D Än så länge har de väll gått bra, spöregna imorse när jag vaknade men här äre bara lite små duggande. woho! Nu är väll lastningen  o det klart, så vi ska väll åka vidare. Vart här nån timma eller två :) eller nä, nu håller han på o backa in nånstans igen. vafan, 3dje stället. uh!

Åker volvo idag btw, brukar alltid åka Scania annars. Försökt hitta nån jävla bild på lastbilen, men ja verkar hitta allt annat istället. haha :)

och Lady vaktar lastbilen somfan, såfort de kommer nån nära, typ vid rutan eller nått flyger hon dit o håller på, höhö, annars klumpar hon bara runt bland säterna.  Sen äre faktiskt 2 motab snubbar till här, haha ;D

ääh, vad ska man skriva? jag har ont i benen, suttit stilla as länge. o sen är ja hungrig också! satans..
MEN, ja lyssnar på Def Leppard. mohaha!


skriver fan mer sen, haha. tjaråh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0