Let's get loud

Dagens bleeekning!


 
FÖRE bilder på mitt svaaaarta hår :)


 
Cilla va kvar här o hjälpte mej med första blekningen, utväxten blev total blond direkt typ. haha :)

 
Blött - Torrt

Mja, inte så mkt skillnad ännu va? Botten va skitblond o sen blev de gult, rött o brunt o längst ut svaaart! haha trögt, hade ändå i den 1tim!

 
Straxt innan ja skulle skölja ur min andra blekning, hade den typ 1½tim.


 

Sådär ja, nu är det slut på blekning för idag! hade i detdär eftervårdande man får med i förpackningen o linda in i en handduk typ 10-15min. sköljde ur, o nu har ja i nån hårkur jag tänkte sova med!


Imorgon blire upp o köpa hårfärg, och möjligen en blekning till. har fortfarande en kvar, något starkare jag får ta på mitt underhår som fortfarande är brun/svart!!!!

Får se hur det blir imorgon, godnatt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0