Run to the hills

 

Yes, såhär ser mitt hår ut just nu! Lite halvblött, vilket gör att det ser mörkare ut. men bilden stämmer rätt bra överens med verkligheten iaf. Haha shit, jag har inte haft smink eller fixat håret på flera dagar! Känns ganska wierd! Men va iaf jävligt gött o få duscha, har ju haft inpackning i håret sen onsdags. så håret kändes ju typ som smör, haha xD  Blir nog iaf en blekning till innan färgen åker i! Bara den kommer på måndag så blir ja happy, på Fredag äre ju skolavslutning. fan heller ja tänker gå dit o se ut såhär i skallen, haha xD Jävla dum i huvudet jag är o inte köper färgen innan ja bleker? Men ändå, ja skämms fan inte för o gå ut. Mitt hår är ju fan asballt! xD

Nej, nu ska ja vänta på att håret ska torka typ. Fixa nån ball frilla o sen dra ner till kollo o passa Lady!


Tjaråååååh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0