Sweet love on my mind

Godkväll!

Jävlar vad tiden rinner iväg! ;o Kom precis hem, vart i garaget o tvättat bilarna med brorsan. Först Camaron o sen Pick upen, blött! haha, men fiiiina vart dom! (y)

Jaja, nu ska ja skryta lite. Jag har fasen fått köra Camaron idag! Det trodde jag aldrig i hela mitt liv, jävlar alltså. O nu menar ja inte ut i trafiken, eller 1m fram eller så. Jag fick sååå fint köra ut från stället där vi tvätta bilen o sen åka o parkera den. och ja,, detdär garaget är jävligt litet o trångt. Men ja klara det! kan även tillägga att det var FÖRSTA GÅNGEN ja ens kör en bil. och de va bara lady som satt så fint brevid mej o glodde. haha, hon undra nog vadfan ja gjorde. Andreas stog bara utanför o gapa hur kass jag var på o svänga, haha!


Nu ska ja dra o hämta min cyckel, som står vid Harrys. o sen till kolonin o häma nått o käka, sen hem o duscha o sen Soooova! Kanske kmr nått mer inlägg ikväll. Men,  Smell yaa later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0