fuckkkk

Fredagens smink, tvättade jag precis bort. Åheeej vilken kväll!

...eller nått! Mötte cilla vid roxy, o vi traska runt på stan. Träffade hans också!! haha, evigheter sen! Ja klätta upp i nå jävla träd o la mej o sov men.. de va inge skönt. haha ;D o sen kom snuten, o då fick hans bråttom! haha ne, ja rev upp massa blommor ur krukor o massa haha sen när vi kom till järntorget kom dendär jävla snuten igen! Dom stanna o hällde ut hans dricka o va as kaxiga! men ja va jävligt snurr i bollen så ja stog bara där o såg snäll ut, OCH DET FUNKA!! hahah ;D ...eller nått xD  Nej usch vad dryga o sura dom va, uhh! Nej ja vet inte, men hans försvann iallafall!  o vi hamnade väll på järnrtorget iaf, o ju mer tiden gick ju mer tog vodkan sin plats i min skalle. o rätt som det var dök min pappa upp, jahaaa.. dags o åka hem! haha, kanske lika bra det annars hade ja väll hamnat i ett hörn nånstans. men äh, va inge folk ute iaf. ;D Väl hemma så visste ja inte i princip vad jag gjorde, rätt scaaary! men ja hamna i sängen iaf, men jackan o allt på! haha, vadfan?   Vakna iaf inatt av att det var saaaatans varmt!


Jaja, hur som haaaver! nu ska jag käka lite piiizzzaaaa, o sen ska ja göra mej iordning o dra o träffa cilla. vi ska till karlslund o hon ska fota mej lite, hon hade väll nå ideér så får väll la se hur det går! haha ;D

jaaaao, hejdå! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0