Don't be cruel

Godmorgon!

Åh, jag vill inte gå upp om mornarna numera. Vill ligga kvar i sängen med Fredrik all day long! ;D
Aja, vi låg o prata lite igår om när vi träffades ibörjan o så. Riktigt kul ^^ Första gången han hade fått syn på mej, flera veckor innan jag fick se honom susa förbi i forden på stan den fredagskvällen, när han häälsade så glatt. Och nån dag efter, kom han o hämta mej för första gången på stan :) Våran första puss också, den får vi inte glömma. Och första natten, hahah... ;D Blev lite småförvånad att han kom ihåg allt så bra från första veckan, varenda detalj. Det var ju ändå 2 månader sen.. ^^ Och killar brukar ju inte direkt minnas sånt.. haha xD En annan rolig sak är ju att vi säkert träffats förut, eller ja... setts! Eftersom han umgicks en del med min brorsa förut, o hans polare o min kusin! ;D Haha, fan va kul... såsom ja såg ut för ett par år sen. hahah! xD Va ju så himla bra att han fick ledigt från jobbet 1 månad typ nån veckan efter vi börjat träffas, så då kunde vi ju ses rätt ofta o länge på vardagarna :) Nu när han jobbar blir det ju bara så att han kommer hit på kvällarna o sover här, men det är ju bättre än inget :)

Nä, såhär bra har ja inte mått på läääääääänge.


Nu måste jag göra mej iordning o åka till skolan.
Tjarååh! ;D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0