Rock this town

Godmorgon!

Fyfan, jag har lov och går upp vid 7? Haha, nejmen fredrik skulle till jobbet och jag är lite för pigg just nu för o somna om ;D Sååå, jag sitter här o vräker i mej massa mackor o försöker fördriva tiden lite :)

Mja, inte den blekaste aningen vadfan jag ska hitta på idag! Elr jo, ska rasta Athos vid lunch sen får vi se :) Fredrik va gullig o köpte färg till mej igår, så hoppas det blir bättre denna gången! Får se när ja får tummen ur o färgar, tänkte försöka få ur de mesta av färgen ja har i skallen just nu. Vilket iofs inte är så mycket men iaf, haha ;D


Nääe, fiifan. Hatar o ligga hemma hela dagarna, nått måste det väll förfan finnas o göra!? ;o

Nä.

Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0