Crusin'

Tja!

Mjo, fredrik kom igår. Tog en sväng till prix, sen bar de hem :) Låg o glodde på tv, sen gick vi o la oss. Vakna av en stor jävla smäll, haha flög fan flera meter. Va andreas som smällde upp dörren o släppte in lady, som hoppa upp i sängen o dampa runt. haha ;D Ville fan inte gå upp imorse, låg så jävla bra i frilles famn o hur jävla mysigt som helst vare! Så ah, han fick bära upp mej. haha ;D Käka frukost o gjorde iordning mej, o så skjutsa han mej till skolan. Tror de är första gången eller nått jag är i tid till första lektionen på en måndag, haha ;D Hade matte, fick reda på provet ja gjorde förra veckan. Godkänd! HELLYEAH!! Sen blev de sveenska, gjorde nå prov sen fick man sluta. Ohhja! Drog o käka med lina o carro, sen tog ja bussen hem. Så ja, nu sitter jag här! Funderar på vadfan man ska hitta på idag...

Är riktigt jäävla sugen på godis! åååh, glass, hamburgare, chips, pizza.. Yuuummie! Men nää, ja ä pank somfan! >.<
Haha, pappa har iaf beställt stift till min LP spelare som ja hoppas kommer denna vecka. Skivorna har ju fan gått o blitt dammiga!! Mjaa, får iaf inge studiebidrag denna månad. Vilket SUGER APA! Men de är bara för ja vart sjuk så jävla mycket, ååh >.< Behöver verkligen få ordning på mitt rum o massa annat skit. Jävla typiskt att man inte har nå pengar när man verkligen behöver det...


Nej, nu ska ja gå o vräka i mej en chipspåse o krypa ner under täcket en stund. Ensam däremot, haha;D

Ääh, skriver mer sen typ. Tjarååååh!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0