Too fast for love

Godmorgon!

Bloggade igår men datorn hängde sig såja gav fan it, haha :)
Haha, ja.. de vart ju en rätt så lyckad födelsedag igår :)
Sov länge på morgonen o vakna typ utav att päronen kom in o sjöng, haha! Fick lite presenter o så :)
Sen duscha ja o gjorde tårta o grejja, vart kanon! Gick ner till konsum o mötte upp Cilla o fick lite presenter utav henne och köpte mitt första lagliga cigarettpaket! haha :D o lite annat trams...
Sen kom min faster & farbror hit också, käka tårta o så. Sen drog ja o cilla ner till konsum o snacka lite skit medans vi väntade på att Fredrik skulle komma, Åkte en bra sväng i De soton. Till fjugesta b.la. o käka pizza ;) Sen skjutsa vi hem Cilla, o åkte iväg en sväng. Stanna på ett ställe, o där fick ja mina presenter utav honom o lite annat ;) hah :)

Men iaf så fick ja utav mina päron/släkt;
Leopard klänning
200kr
Kamera
Hårborttagningscreme
Deo/dschcreme paket
Merci
6 ölburkar ;D

Utav Cilla;
Asiatisk barbara (HAHAH)
6 shotsglas med sexställningar ;D

Utav Fredrik;
Marilyn monroe tavlan (Förskott)
Väska (Som ja velat ha as läääänge)
En stoor bukett med rosor!
Och för att jag jämt pratar om massa saker jag behöver ha, men aldrig har pengar till så fick ja lite pengar helt enkelt. Eller ja, så lite var det ju faktiskt inte...

Men jaja, jag är la nöjd iallafall! Huvudsaken det.
Slänger upp lite bilder här på grejerna jag fått, kommer upp fler senare som Cilla tagit.
Tjaråh!























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0