Twist and shout

Tjoho!

Puh, vilken jävla dag! Började med att vi fick skjuts till stallet, borsta av timian o fan vad han hårar! Satte ihop hans träns o sen bar de ut, Cilla gick med grynet o ja red. Efter en stund skulle vi upp i skogen, så cilla hoppa upp på grynet o de gick kanonbra! Red ett tag, tills vi skulle över ett stort dike med massa vatten i. Haha, timian skutta så glatt över med grynet tyckte diket var jäääätteläskigt så ja fick hoppa av o typ leda över henne. Men nä, istället för o hoppa över diket BREVID mig så hoppa hon såklart PÅ mig. Så ja fick världens spark på hälsenan. Ajaj, det sved härligt o nu haltar ja somfan! Ja stog o hoppa ett bra tag innan vi fortsatte, haha! Sen red vi runt massa o kom ut på en stor åker, o vi skulle väll rida på sidan av den typ för o komma ut på en liten väg men grynet fick världens fnatt o kasta av cilla o började kuta tillbaka den vägen vi kom ifrån. Vi sprang o ropade o ringde till Jenny (ägarn) o precis då fick vi syn på henne! Hon stog såå fint vid detdär diket o inte vågade gå över ^^ Tränset var helt trasigt också, Tyglarna hade gått av på mitten typ o ena sidostycket på tränset med. Så ja, hon fick helt enkelt ta Timians träns! Och ja fick rida honom med bara tyglar runt halsen! Snacka om TUR att han kan ridas utan nånting också, nu var det ju iofs evigheeeter sen han vart riden så men det gick så bra så! :) Vi gick tillbaka till stallet somsagt, Timian fick gå o äta lite medans jag tog hand om min stackars häl o Cilla svampade av grynet som var jäääätte svettig! Sen fick vi väll för oss att vi skulle hinna med bussen som gick om 10min, så de va in med hästarna o sen plocka ihop grejerna o i princip springa till bussen! Men den missa vi ju såklart, så vi gick upp till stora vägen där nora bussen kom. Och ja hade ju såklart inga pengar på busskortet, så ja tog ett gymnasiekort cilla hade hittat. Som såklart inte funkade, hahah busschaufförn fråga om ja hade åkt hit på det, ja ba; ahh. haha o han ba; Men vafan, dehär gick ju ut sista mars!! haha, men ja fick åka med iaf ^^

Nu tänkte ja lägga mig i sängen o dö en liten stund o ta hand om min stackars fot! haha, gör svinont!
Slänger upp lite bilder senare, Tjaråh!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0