On the road again

Godmöraa!

Drog till stallet en sväng igår somsagt, gööött! Tog en liten sväng i skogen, och hann precis tillbaka till stallet innan de började småregna. Delade ut lite morötter innan vi åkte, och när påsen väl var tom så började det ösa ner! haha, så de blev o hoppa in i bilen o åka :) Och jävlar sikket oväder det blev! ;o Väl hemma hos fredrik så var datorn stendöd och tvn hacka somfan, så ja la mig o sööv sålänge medans fredrik grejade med desoton. Sen ringde han typ vid 22 o ba; nu tar vi en sväng! Haha, så vi tog en tur runt mullhyttan sen blev de hem o lägga sig!
Batteriet krånglar somfan på hans data, så han tog med den idag o skulle se om de gick o fixa. Och såklart glömde jag ta med kabeln till kameran hem, så bilder får ni se imorgon typ. ;D

Nu ska ja greja lite här hemma, sen blire o åka ner till kollo en stund tills jag ska på stan med Mikkis! Ska köpa lite hårfärg o så, sen får vi väll se om ja hittar någe mera kul ;)

Haha jajuste, åkte ju Desoton hem idag! ;) Så han ska hämta mig på stan sen med den ;D

Tjarååh ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0