Dream lover

Tjoho!

Vi båda fick sovmorgon imorse, skönt somfan! Jag gick iaf upp o gjorde frukost åt karln min o gjorde mig iordning o grejade. Farsan skjutsade mig till skolan, o ja gick o mötte upp bruuudarna sen blev de vidare till klassrummet. Blev lite pepparkakor, snack o bingo. Haha, ja vann en omgång så ja fick en kexchoklad ;D Sen blev de vidare till aulan för lite julavslutning, och sen lunch såklart. Alla lärare tyckte vi var sååå fina! Och SVT var ju där idag o filma för nedläggningen o så, är ju ett par elever som har arrangerat sig i detta o gjort namninsammling o andra förslag m.m. så dom var där o filma dom o ställde lite frågor o så. Sen råkade de visst vara så att dom fick syn på oss, så dom fråga om dom fick filma mig o Amanda. Hahah, så vi blir med på tv ikväll! ;)

Jaja, rackarns gött mä jullov nu iaf! Fan vad jag ska sööve imorn! ;)
Nej nu ska ja grejja lite här tills karln min kommer hit.
Skriver mer senare, Tjaråh! :)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0