High school sweethearts

Tjenare!

Gick upp tidigt imorse o gjorde mig iordning, och gjorde köttbullemackor (Vilket karln min ääälskar!) och varm oboy med maaassa grädde som han fick :) Käka, glodde på tv o gick en promenad med Lady & Ella tills ja var tvungen o åka. Gick bra i skolan, skedde inte så mycket direkt. Kom väll hem vid 12 tiden, tog med Ella o gick o mötte upp Petra med Stella. Det har gått rätt bra, ändå om hon var livrädd för lady. Haha, men det blir nog bättre med tiden. Ella har nyss åkit hem nu, så jag o farsan ska ta en promenad med Lady & Stella nu. Förresten så är hon en Schäfer/Husky/Border collie tik på 14månader, såå fin! :)

Karln min skulle väll komma hit snart med kan ja tro, jaja skriver mer senare.
Tjaråh!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0