Little darlin'

Tjenare!

Jasså det var därför vi hade sovmorgon, alla lärare hade krismöte med kommunen. Dom jävlarna måste spara ihop 50 miljoner, och beslutar då att vi måste flytta. Alla utom domdär som går på äckel omvårdnad. Terminalen kommer däremot finnas kvar! Och antagligen kommer vi som går yrkesförare och anläggning få flytta till Tullängen. Vemfan vill gå där lixom? Kul o få sitta o åka över hela jävla stan när de tar 10min för mig o cyckla annars. o sitta o åka fram o tillbaka från tullängen o terminalen? är ju förfan skitlångt.

Menmen, de är måste beslut som ska tas o mycket som ska ordnas. Och flytten kommer inte ske förens efter sommarn nästa år. Mycket kan hinna ändras, läs mer här;
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fna.se%2Fnyheter%2Forebro%2F1.1467190-sa-sparar-kommunen-20-miljoner-pa-ett-ar&h=gAQFdv05TAQG2EYHZZbqy4JIwvleRqNKFJo1zoTiTB1GgRQ

Haha, vilken jävla skitdag. Allting har verkligen bara gått emot mig idag.
Och då menar ja fler saker än detta besked!

Nä, nu ska ja krypa ner i sängen o deppa lite o längta tills karln min kommer hit, för han får fan mig alltid på bra humör oavsett! Min älskade Fredrik! <3

Hajjjpåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0