Tack men nej

Tjenare!

Vaknade upp med världens jävla dunderförkylning imorse, kul! Har iaf hunnit med att färga håret o städat upp lite hemma innan karln min kom o vi drog vidare till Mullhyttan. Planen var att vi skulle åka till hans syster idag o käka lite o så, skulle komma en massa fölk med men eftersom ja är så jävla sjuk så stannar jag hemma. Sa åt karln min o åka iväg själv, men han ville stanna hemma o ta hand om mig istället. Haha, gulleplutt!

Så det blir en lugn kväll för oss, käka lite glass o hoppas på att man är bättre imorgon.
Nyår ska spenderas hemma hos Robin & Lina i dormen, blir nog de vanliga gammla gänget. haha ;) Käka lite mat o skjuta raketer, kommer nog bli bra! :)

Blir enda inlägget för idag, Tjaråh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0