2010

MITT 2010
FÖR ETT ÅR SEDAN:
Hur gammal var du? - 16
Vilken klass gick du i? - IV media :)
Vad hade du för hårfärg? - svart, haha :D
Hur lång var du? - Öh, samma som nu antar jag? 1.73
Vem var du kär i? - hähä,, de börjar på M ;o
Vad brukade du göra på fritiden?- Låååånga uteritter m cilla, åka hemsk röd volvo & sova!
Hur såg du ut?- Hemsk, haha :)
Var allt bättre då? - Nja.. delvis :)
Skulle du vilja gå tillbaka dit? Nja, vissa stunder..:)

NU:

Hur gammal är du? - 17
Vilken klass går du i? - FH10
Vad har du för hårfärg?- Rött <3
Hur lång är du? 1.73
Har du någon pojk/flickvän? Jajamen :)<3
Vem är du kär i? - Freeedrik!
Vad brukar du göra på fritiden? - Skola, soooova & va med Älskling<3
Vilka umgås du med? - Lite bruuudar i skolan, Cilla & Älskling ;)
Hur ser du ut? - Red hot! haha ;D

HAR DU..
Kysst någon? Jomenvisst va
Sovit brevid någon av samma kön? hähä, ahhru
Sovit brevid någon av motsatt kön? mjaaou
Slagit ner någon? Nääh, inte än :)
Ljugit för en bra vän? Jovars 
Svikit någon? Troligen
Fuskat på prov/läxförhör? Haha, för många gånger..

VEM:
Kramade du senast? Fredrik
Sov du hos senast? Hos? Nja, de va nog cilla. hah ;D
Kan du lita på till 100%?  Fredrik, helt klart!
Är den finaste personen som finns? Fredriiik! <3
Vill du vara med just nu? - Fredrik! :)
Ringde dig senast? Fredrik!
Skickade ett sms till dig senast? Fredrik!
Skickade du ett sms till senast? Fredrik :)

VAD:
Drack du senast? Julmust ;D
Köpte du senast? Blåååbärs glass :)
Gjorde du igår? Städa, sov, vänta på älskling & marieberg!
Vad ska du göra imorgon? Ta en låång sovmorgon med älskling, stallet o kanske bio :)
Vill du göra just nu? ÄTA PIZZA!
Åt du senast? Mackor!
Är närmast dig som är rosa? Min godispåse :)

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN
Du är kär nu - Ohjaa!
Du har sårat nån så de börjat gråta - säkert, haha
Nån har sårat dig så du börjat gråta - mjo
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Nepp, :)

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Hähä, jo
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ohjaa
Jag har smygit ut utan lov - Jodu
Jag har ljugit om var jag är för dina föräldrar - haha, ah
Jag har en hemlighet som ingen vet - självklart!
Jag har fuskat i ett spel - säkert, hah
Jag har struntat i ett prov - Mjo, tyvärr ;D

DÅLIGA TIDER
Jag kan inte svälja piller  - jodå
Jag har tagit mediciner mot depression - nepp
Jag har anorexia och/eller bulimi - nepp
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - haha, somfan
Jag har vaknat gråtande - yes
Jag har somnat gråtande - mjoo.. :/

DÖDEN
Jag hatar begravningar - Klart?
Jag har sett någon dö - Näe
Någon nära till mig har försökt begå självmord - njeeää
Någon nära till mig har begått självmord - näh :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0