Hometown hero

Godmorgon!

Jaha, då var det Måndag igen! Börjar som tur är, inte skolan förens imorgon! :)

Antar att jag glömt bort att nämna vilka snygga utslag jag fått? Haha, de började i torsdags bakom ena örat! Klia som faan, men äh.. de går väll över tänkte jag. Nästa dag när jag vaknade hade det "spridit" sej till nästa öra... nu har jag över hela "över ryggen", under armarna, hela bröstet och lite i ansiktet (Ohja, de blir snyggt när ja börjar skolan imorgon!!!) Kliar utav bara helvetee! Har duschat som en jävla tok, men verkar inte hjälpa. Suck,,, vadfan ska man göra? ;o


Ska gå ut med Lady en sväng straxt, sen lägga mej igen en stund. Drar till Stallet igen såfort jag vaknar. ^^

Nattiii sålänge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0