Barbara ann

Tjeenare!

Kom precis hem, puuh tror jag somnar snart! haha ;D

Vi drog iväg till travbanan igår såfort vi vaknade o glodde på när Fredriks lillebror körde ett lopp, sen åkte vi vidare till Stallet o tog en låång barbacka tur i skogen. Underbart! Drog hem till mig sen o rasta athos o hämtade några grejer o for hem till Fredrik. Minns inte riktigt vad vi gjorde, men vi sov där iaf inatt. Därav så dålig uppdatering :) Haha, hade fönstret uppe för de va så jävla varmt o somna till en film, o vaknade runt 5 imorse utav att de va typ hundra myggor i rummet! ;D Sov länge idag, tror inte vi gick upp förens typ straxt innan 12? Gött o ligga o dra sig ibland, men näre blir förlänge ä man fan bra seg hela dagen. Haha vilket vi blev såklart, men hann iaf med o busa lite med fåren o ta en sväng till Fjugesta med Desoton innan fredrik skjutsade hem mig. Han ska iväg på någe med jobbet, så jag ska passa på o greja lite här hemma nu tills han kommer tillbaka :)
Blir hem till honom sen o sova där, så får vi se vad vi hittar på imorgon.

Tjarååh!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0