Early in the morning

Goodmorgon!

Kom hem så sent igår, så orkade inte blogga nått.

Menmen, ja kunde ju såklart inte somna om förut så nu sitter jag här istället! ;D
Fredrik var ledig igår, gött somfan! :D Så vi gick en promenad med Athos, sen vidare iväg till Marieberg för o köpa sunlotin/aftersun till mig, lyckades ju bränna mig somfan i ånnaboda så kanske var dags att införskaffa sig lite sånt? ;D Sen köpte även fredrik lite nya fiskegrejer, han lyckades ju ha sönder rullen på kastspöt i söndags o metspöt fastna i nån gren så den hade han ju också av. haha ;D Menmen, efter det tog vi desoton till fjugesta o käka kebabrulle med iskall cola! Gööött! Va varmt utav bara helvete igår.. ;D Skulle väll ha dragit o badat sen igentligen, men solen hade typ gått i moln så det var svinkallt ute så vi drog o fiska istället! :) Vilket vi såklart fick ångra, för då kom ju solen fram igen o vart ju pissvarmt! Menmen, några fiskar fick jag allt där i solen! Till skillnad från fredrik som hade kastspö! haha :D Tillslut gick vi bort till en skuggigare del av sjön där jag fick fisk efter fisk, efter fisk... haha! :D Så fredrik gav fan i kastspöt o satte sig med ett metspö han med! Men han fick ingen fisk iallafall, haha! :D Kom även över min motvilja att sätta mask på kroken & bryta nacken av fisken, usch! Blev ju så jävla krångligt att fredrik skulle få göra det hela tiden när han alltid stog en bit bort med kastspöt o jag fick napp hela tiden. haha :) Menmen, blev många fina mörtar & abborrar! Blev sent också, tror inte vi var tillbaka hos mig förens runt 11 på kvällen? Hoppa in i duschen en snabbis, lukta fisk utav bara helvete! haha :D Sen blev de till o slagga!

Dagens planer lyder såhär att, nu ska jag ta o käka lite frukost sen grejja här hemma o göra mig iordning o fara upp på stan o köpa hårfärg! Sen blire hem o bleka/färga o vänta på att fredrik ska komma hit efter jobbet! Blir iväg för o handla, sen vidare hem till honom! :)

Tjarååh ;)




Haha juste, höll ju fan på o köra på en fjolårskalv påväg till sjön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0