Honey don't

Tjenare!
Kom precis hem, blir o sova här inatt för ska ha athos imorgon! Tar med honom hem till fredrik, blir lättast så! Men det har nog inte athos någe emot, han har skitkul där ute ;)
Aja, i fredags drog vi ner till kollo o käkade lite o jag fick göra en massa kransar. Drog hem till fredrik sen, käka fisken som dom rökt. Gööött! Sen gjorde vi typ inge mer, drack en massa öl o gick ut o gick med bella o plocka blommor! haha ;D Sen somna vi som två grisar framför nån film..

Imorse gick vi upp o käka frukost, busa med fåren o lite så tills vi drog iväg o fiskade! haha :D Fick några firrar iallafall men dä nappar ju bäst på kvällen :) I väntan på att maten skulle bli klar (flintastek & klyftpotatis! Muuuums) slog fredrik & hans lillebror ner några stolpar i backen till fårens nya hage. Great! Sen har vi väll inte gjort någe mer märkvärdigt idag, fick så jävla ont i magen så jag gick o la mig. hah :)

Jaja, imorgon ska jag ta en promenad i skogen med Athos och plocka en massa smultron! Finns massvis!! Mums! ;)

Jaja, bilderna får tala för sig själva.
Natttiii (;




HAHAH juste, tog en raggarsväng med traktorn igenom Mullhyttan häromdagen! ;)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0