Jag ger fan i allt

Godmorgon!

Har nyss gått upp o sitter o vräker i mig massa mackor nu, haha ;D
Igår kom farsan o hämta mig, åkte upp på stan o köpte en sak till fredrik eftersom han fyllde år förra veckan. Sen släppte han av mig vid usö där min cyckel stog, drog till kollo o käka o tog en promenad med Lady. Sen fick ja bråttom hem för o slå in hans paket o packa lite, hann precis ;) Drog hem till honom, o hade ingen aning om vadfasen vi skulle göra. Så vi åkte o fiskade, igen! ;) haha ;D Men nä, nu får det räcka ett tag framöver :)
Va så jävla trötta o hungriga sen så vi drog o köpte pizza o åkte hem till mig.

Ska snart pallra mig iväg o gå ut med tess, sen skulle väll morsan komma hem en sväng med Lady. Så ska ta en låång promenad med henne o greja lite här hemma. Haha, ligger grejer överallt ^^

Aja, tjaråh ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0