Mean woman blues

Goodmorgon!

Sitter just nu med blekning i håret, sen jäävlar åker färgen i! :D

Gick fan upp 5 imorse, kokade kaffe o gjorde mackor med ägg på i form utav små hjärtan!
Frukost på sängen som det kallas, det är ju faktiskt Fredriks dag idag! ;)
Haha, bakade även sockerkaka som ja smugglade ner i en utav hans påsar han har med sig till jobbet, ;D

Aja, ne blir te o göra mig klar o sen dra iväg till skolan en stund. Sen ska ja ta bussen till Mullhyttan, fredrik jobbar ju i Lekhyttan idag så lättare att ja tar bussen så slipper han åka in hit igen o sen tillbaka ;D

Tjaråh!


Hahah, hans elefantmugg ä ju snyggast! ;D




Kommentarer
Postat av: Joss

sv: jaa men precis, så brukar jag tänka också, men just med håret avvaktar jag då jag precis fått det vita tillbaks från kolsvart! :) men om ett taaag ska jag allt bli rödhårig :)

2011-06-08 @ 13:58:34
URL: http://jrietz.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0