Born to raise hell

Godkväll!

Fredrik kom o hämta mig förut, så drog vi till biltema en snabbis o sen ut med molly! Sen drog vi upp på stan en sväng, köpte lite saker jag behövde och Älskling köpte en tavla till mig! <3 Sen for vi vidare till Brändåsen o tjocka lite, haha ja tog chicken nuggets denna gång.. asgöööött! Sen vidare till fjugesta, marieberg o sen hem! Så jaa, vi har vart runt o snurrat en del idag ;)

Nu ska ja hitta en lämplig plats till tavlan, sen blir de väll o lägga sig! Imorgon ska jag faktiskt till skolan, har körning på morgonen sen ska jag ut o gå med Tess (Tollaren ja träffa i måndags), sen blir de iväg till Nora en sväng med Cilla.

Godnatt sålänge! :)




Tack Älskling! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0