Don't cry

Tjenare!

Cilla kom hit en sväng förut med 5 t-shirtar ja skulle få sy om, så ja fick lite o göra! Hon tog med sin hårddisk också så nu har ja massa sköjj o glo på, haha :) Tänkte ta o gå in i duschen nu, sen blire o vänta på min Älskling!

Vi får se om ja går till skolan imorgon, troligtvist inte xD Ska rasta Tess vid lunch, sen kanske ja drar ner till kollo en sväng o käkar VÅFFLOR!<3 Sen kommer fredrik efter jobbet o hämtar mig, ska åka till Marieberg en sväng. Ååååh, han ska köpa en sak till mig jag velat ha HUR JÄVLA LÄNGE SOM HELST! Hähä, dä får ni se imörn ;)


Aja, Nattiiii ;)


Old pic.


Kommentarer
Postat av: Anonym

mycket bilder på senaste tiden. fortsätt så! :D inläggen blir så himla mycket roligare och läsa. oavsätt om det är nya eller gamla bilder. :)

2011-03-24 @ 21:25:04
Postat av: Elliot

Dää kan ja hålla med dig om! :) Ska försöka så gott ja kan o "hålla det uppe" ;)

2011-03-24 @ 22:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0