Runaway

Nämen godkväll!

Fredrik kom o hämta mig efter jobbet förut, drog till kumla o hämta lite grejer o sen vidare hem till honom. Vi tvättade desoton o greja lite, haha va fan mygg överallt. Troode ja skulle bli galen ;D Tog även en liten sväng i forden sen, haha dä va inte igår :D

Kom hem för en liten stund sen, har nyss gjort mat o börjat på diskberget!
Blir o gå upp vid 6 imorgon typ, haha fyfan! Men vi blir full bil imörn till linde, gött :) Fredrik lillebror ska köra, o hans tjej skulle med också. Sen blire ju jag, fredrik & Johan :) Får väll se om jag drar med mig nån polare också ;)

Nä, nu måste vi ta o lägga oss straxt!
Skriver lite snabbt imorgonbitti innan vi drar.
Tjarååh!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0