Tack men nej

Goodmorgon!

Åh, idag låg jag fan kvar längre än fredrik i sängen, haha såå gött ;D Sitter iallafall o käkar frukost just nu o känner mig som en stressad hare typ, haha :) Ska vara på möte i skolan om 2tim, så jag har ju all tid i vääärlden åt att tare lugnt o gö mig iordning.  Vi båda vaknade 5 imorse, prick! haha ;D Låg o halvsov lite, o sen sare PANG! O börja åska somfan! Hah ;D

Bakade även negerbollar igår, muums! Men dom tog slut rätt så fort när fredrik kom hit, haha! :D Jävla godismonster han är! Såklart utan att erkänna det! Som häromdagen, fråga ja om han skulle ha glass. Men nää, han ville inte ha o skulle sova. Så ja ställde tallriken på bordet i mitt rum sålänge medans jag skule tvätta bort sminket. När jag väl kom tillbaka fanns de inteee mycke glass kvar, o han låg såå oskyldigt o låtsades sova! Haha :D

Aja, ne nu ska ja sätta fart o göra mig iordning. Skriver mer senare, Tjarååh :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0