Highway patrol

Godkväller!

Stannade hemma ifrån skolan idag, hade så satans ont. La mig i sängen istället o sov några timmar, var gött somfan. Slängde i mig några ipren sen o bestämde mig för o dra o träffa cilla en sväng. Vi åkte till överskott, fick bli lite glitter o annat sköjj. Sen blev de hem o käka o packa ihop lite saker tills karln min äntligen kom. Åkte till maxi o handla några saker, sen blev de hem till Mullhyttan!

Fredrik åkte för en liten stund sen för o klippa sig, saknar honom redan :(
Skulle följt med igentligen, men tänkte pyssla lite här sålänge. Slänger upp en bild sen på resultatet!

Tjaråh!


Fick hem denna klänningen idag, från Stop Staring! Sååååå snygg! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0