I do

Tjenarä!

Fick skjuts av farsan förut till knuffen o sen apoteket, åkte hem en sväng o greja lite innan ja åker iväg o gick ut med Tess. Blev inge stall idag, är så jävla trött o seg o så äre ju inte vidare väder heller. Älsklingen min kommer snart, drar o köper hårfärg o lite andra saker innan vi åker hem till honom. Får se vad vi hittar på!

Har förresten glömt bort o berätta en sak.. :) Hade ju så himla mycke problem förra terminen i skolan och fick en csn skuld på några tusen. Så i våras ansökte jag ju om stipendium, och jag fick beskedet i förrgår. Och dom ger mig ett stipendium på 6000. Snacka om bra va? :D Resten kommer gå till ett körkort i vår!! :)

Skriver kanske mer ikväll, Tjaråh ;)


En lite halvsne bild på Tess från förut idag, haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0