Teddy bear

Godkväller!

Gick en riktigt lång promenad förut med Lady till djuraffärn, fick bli lite schampoo och ett stooort hundben! ;)
Väl hemma igen så packa ja ihop mina saker o la mig i sängen o glodde på tv tills karln min kom, drog iväg till maxi en snabbis sen vidare till Mullhyttan ;) Vi tänkte väll ta o duscha snart, käka lite o sen lägga oss. Blir iväg till skolan för min del imorgon hade ja tänkt, skönt somfan med fredag också! :D Fast blir lugnt denna helgen, har blitt så mycke tokigheter på sistonde, haha :) Är inte riktigt frisk ännu, vettefan vad de var karln smitta mig med faktiskt. haha ;)

Jaja, ska luncha tess imorgon sen blir de hem o greja o packa.
Sista inlägget för idag så, Nattiii ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0