Stray cat strut

Hajhaj!

Fyfaan vad kallt det var imorse!! haha ;D Tog min skinnjacka för en gångs skull, haha som jag verkligen fick ångra ;) Menmen, slutade vid 11 o då kom fredrik o hämta mig i Desoton! :) Drog o gick ut med tess, o sen vidare upp på stan en snabbis för o köpa ny foundation o mascara :) O så vidare hem till Mullhyttan, haha vi drog i oss några mackor o sen somna vi som två stockar. Gick upp för en stund sen, nyss käkat o ska göra oss iordning nu o åka upp till peter o supa lite ;)

Och imorgon ska vi in till stan, är ju Terminalmässa på min skola o kommer vara lastbilsutställning o annat skit där så tänkte åka dit o glo lite en stund. Jaha, nä dags att få någe gjort! Uppdaterar mer imörn, Tjarååh! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0