Sugar

Godkväller!

Hade 2 timmar på oss o göra matteprovet, o ja blev klar på 30min. Haha, antingen så var alla svar fel eller så är jag bara jädrans smart. Men ja tror nog på det förstnämnda. haha! Vi får väll se, man kan ju alltid hoppas att nått var rätt :) Sitter hemma hos min älskling nu, han är ute en sväng o grejar med bilarna o ja hade tänkt o lägga mig i sängen nu o hoppas på att de finns någe vettigt o glo på på tvn :)

Imorgon ska vi på studiebesök, nånstans som ja har glömt vad det hette. haha ;D Tror inte vi skulle vara tillbaka på skolan förens halv 4. Sen blire hem o grejja lite tills fredrik kommer. Tänkte dra iväg till sannamarken o glo lite en sväng innan vi åker iväg till buggkursen. Får la hoppas på fint väder imörn då!

Sista inlägget för idag, så får vi la se om ja hinner blogga någe imörn.
Tjarååh :)


Slänger upp en ovisad bild, haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0