800 grader

Hajhaj!
Dålig uppdatering här ser ja, haha :) Låg mest o slöa hela dagen igår, drog o vräkte i oss massa tjockismat på korea sen låg vi typ bara i sängen. gött somfan ;) Vart bra jävla segt i skolan idag, haha trött somfan! Men gött att man börjar 9 imörn, hinner jag med lite mer grejer o slipper stressa somfan. Hade bara 30min på mig imorse att byta om, ge lady mat, käka frukost o rasta Lady. Stressigt? JA!

Haha, jaja... fredrik är iväg o jobbar lite o kommer nog inte hem förens 19-20 nånting. Så ja tänkte lägga mig i sängen nu o glo på tv o förhoppningsvist få sova lite. Sen äre fan bara 1 vecka kvar till Sannmarken! Herregud, tiden går fort! Minns förra året, som de var igår. Haha, de va nog bara typ andra veckan vi hade träffats. Haha, o vi åkte ju till donken i karlskoga efteråt o fredrik skulle bjuda mig o ja hade så jävla svårt o välja bara för det.. haha!

Nä, sängen saja!
Tjaråh ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0