Åh, vilken skiva

Godkväll!

Gick en långpromenad med Lady imorse innan ja drog till skolan, så skönt! Skoldagen gick ganska fort, hade en liten körning med. Dom vi kör med håller ju på o utbildar sig till körlärare, så dom praktiserar ju även på nån bilskola. Så deras lärare där var med idag o skulle se hur de gick för dom. Lite nervöst blev de faktiskt för min del också, haha men ja fick så mycket beröm så det gick över rätt fort ;D

Drog ut med Tess sen innan ja for hem för o packa, sen kom karln så vi åkte ut till Jula en sväng o bytte den nya sterion vi köpte häromdagen. Den i DeSoton hade ju gått sönder, så vi fick köpa en ny. Men de visade sig att den inte tog CD skivor, haha så vi böt till en annan idag ;) Väl hemma i Mullhyttan så käka vi, fixade lite med Desoton. Och tackan hade rymt också, så ja gick dit o satte mig o myste en stund med båda två. Haha dom är så goa! Båda låg ner brevid mig medans ja klia dom förfullt :) Vi har även vart iväg till patrik en sväng, han har ju flyttat till en lägenhet bara nån meter ifrån Peter :) Så de snackades väll lite om att de blir party där imorgon! ;)

Nej nu måste vi lägga oss! Har mycke o göra imorgon, o kanske ska iväg på dop dessutom! ;)

Natttiii :)





Kommentarer
Postat av: Mikaela

sv; Jag tyckte det lät underbart att vakna så tidigt och känna sig utvilad! :) Jag somnar nästan aldrig förnns 4/5 på morgonen och sen sover jag till 12. Har jättestora sömnproblem! :/

2012-04-27 @ 23:34:06
URL: http://loverdose.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0