Ny stil i stan

Tjenare!

Vi har vart ensamma hemma hela dagen, så jäkla skönt! :) Fredrik har grejat med DeSoton idag, spacklat o målat lite. Undertiden ja tvätta, damsög o städa Forden. Har även tagit in några kärror med ved, o vart duktigt o rullat ihop alla kablar o slangar. Peter kom hit en sväng med, så vi hjälptes åt o lyfta på kofångarn på DeSoton igen o satt dit kablarna därom ska va. Så nu äre bara o hoppas på att vattenpumpen kommer i veckan, sen blire lite småfix för den ska ju besiktas på Torsdag! :)

Nu ska vi hoppa in i duschen, o sen göra oss iordning! Vi skulle upp till nån stuga mitt ute i skogen o grilla o bli asfulla sen, haha ;)

Tjaråh! :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Låter som en riktig toppenhelg! :D



sv; Okej :) haha. Haha jaa jag kan förstå det!! Är grymt sugen på det, men vet inte vilken sida jag ska köpa den på, finns några att välja på. Och så får det bli någon annan månad eftersom att jag redan unnat mig en ny skitsnygg klänning plus ett par nya klackar från pinupgirlclothing! :) Ååh hoppas paketet kommer i veckan!

2012-04-14 @ 18:16:27
URL: http://loverdose.webblogg.se/
Postat av: Ronja

mysigt o grilla, ha de så sköj! ;)

2012-04-14 @ 19:26:35
URL: http://rtp.blogg.se/
Postat av: Mikaela

sv; Jo jag vet den ska gå på något sånt :) har sett den både där och en hel del andra ställen. :) Men det lutar nog åt sivletto isf :)



Det ska jag absolut göra :D en jättefin sailor inspirerad klänning och ett par rosa sockersöta skor blev det :D kommer garanterat få hem det i veckan, för såg att paketet var på arlanda nu :D

2012-04-15 @ 13:58:19
URL: http://loverdose.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0