Mississippi way

Tjoho!
 
Haha guud, ja hann bara käka blåbärspaj igår sen tvärslockna jag! Hade tydligen legat o snarkat somfan med enligt Fredrik, haha ;D Man blir ju trött av skolan! ;)
 
Idag hade vi truckteori hela morgonen, kan inte säja någe annat än att ja o Amana låg o sov vissa stunder. Haha, inte favoritämnet direkt ;) På eftermiddagen blev de ut o köra lastbil på vägen igen! Det gick sååå bra så, körde verkligen överallt! På stan o utanför, i små villaområden o så. Började snöa dessutom, vilket resulterade i att det blev SNORHALT! Spann i alla korsningar o uppförsbackar, men ändå skönt att få känna på't lite. Roligast var ju ändå när ja äntligen fick sätta mig i bilen o åka hem, hähää.. ;)
 
Är hemma i Mullhyttan nu, vi stanna i stallet påvägen hem så ja passa på o gosa lite med kissen! Nu ska vi käka lite, sen ikväll blire o mysa ner sig i sängen o glo på nån film! :)
 
Tjaråh!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vilken underbart söt katt! :D Den såg så snäll ut!

2012-12-04 @ 18:14:03
URL: http://itsjustmylife.bloggplatsen.se
Postat av: Verra

Haha somna jag å mitt under filmen på truck lektionen ;)

SV: Jaha okej, som de låter på våra lärare blire b-kort med uppkörnign å skrivning på transportstyrelsen i Falun sen truck å CE i skolan.
Men men de kanske blir ändring på de då :)

2012-12-05 @ 19:37:34
URL: http://veronicaaagesen.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0