Alla ♥:ans dag!



Vad heter ni?
Katrine & Fredrik! :)♥
Hur träffades ni? Han kom o hämtade mig på stan en regning måndags kväll ;)
Är ni förlovade? Nej, men vi har pratat om det. Han tycker det är dags nu.. :)
Bor ni ihop? Ja så kanske man kan kalla det, i hans lilla rum. haha! Men ett hus blire nog snart ;)
Har ni barn? Haha, nej inte än ;)
Har båda körkort? Ja Fredrik har ju såklart, & jag håller på med mitt!
Isåfall, vem kör bäst? -
Kommer du ihåg er första kyss? Haha jajamen, den glömmer jag aldrig :)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Fredrik :)
Vem är äldst? Fredrik, 3 år äldre :)
Vilka stjärntecken är ni? Haha oj, Jag är vädur iaf.. och Fredrik är född i juni.. vad är man då? ;D
Vem fyller först på året? Jaaaag :)
Vem är längst? Jag är faktiskt några centimeter längre, även om han vägrar erkänna det haha :) 
Vem sjunger bäst? Jadu, vi låter nog lika förjävliga båda två. Men fredrik isf! ;)
Håller ni varandra i handen på stan? Ja jämt :)
Kände ni varandra innan ni blev ihop? Hade ingen aning om vem det var, men han umgicks ju en del med brorsan o alla vänner däromkring.
Blev du kär vid första ögonkastet? Jadu, det var kolsvart i bilen. Så lite svårt o säja, haha men jodå.. :)
Har ni någon speciell låt? Nja, den frågan har kommit upp många gånger o vi har väll sagt båda två att det är "Vårt liv i repris - Eva Eastwood" för den spelade han jääämt ibörjan när vi träffades o åkte runt :)
Har ni varit utomlands tillammans? Nepp :)
Vilket är ert bästa minne? Åh, har så många! Alla underbara sommarkvällar...
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myyyser framför tvn :)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja alltid, Han vägrar köra iväg om han inte fått en puss först när han hämtar mig. haha :)
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Ja, det är 4 mil emellan oss :)
Blir du lätt svartsjuk? Nä, men beror lite på.
Brukar ni bråka? Nej det är sällan, men lite småtjaffs ibland händer ju.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Smsar mest, men blir ett samtal då o då ;)
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Åh, så många! Men ögonen :)
Brukar nån av er prata i sömnen? Haha, ja vi båda.. Men fredrik är nog värst! ;)
Hur länge har ni varit tillsammans? Om 1 vecka är det 1år & 5 månader :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0