Every little dream

Gooodmorgon!

Fan va trött ja var igår, haha så skoldagen gick jävligt segt ;D
Amanda följde iaf med mig hem sen, blekte hennes utväxt. Sen gjorde vi iordning oss, fick t.om. det stora äran o göra en frisyr på henne! :) Och jag såg väll ut somvanligt,, haha ;D
Vi skulle alltså till Brunnsparken o bugga! :) Hon skulle visst möta upp 2 killar där med, som hon svängde runt med på golvet hela kvällen. Jag nöjde mig med o sitta o titta på, haha ;) Hade inte ätit någe heller, men vi köpte varsin macka där sen, fast den smaka fan röv. Tror vi åkte därifrån straxt efter 22 tiden? Åkte med den enda killen i hans traktor, han bodde utanför Fjugesta så ja fick skjuts till Gropen så kom Fredrik o hämtade mig där :)
Haha aja, var en jävligt rolig kväll iaf! :)

O nu är man uppe mää tuppen! Kanske sovit siisådär 5 timmar? Men är pigg utavhelvete, haha fast tröttheten kommer väll ikapp mig sen. Men slutar ju vid 12 idag så ja kanske överlever ;)
Planen sen är att träffa Cilla en stund så vovvarna får leka av sig lite, Sen ska ja rasta athos o så borde karln min komma så vi kan åka iväg till Buggkursen!

That's my day!
Tjaråååh ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0