Shout

Godkväller!

Inte gjort så mycket idag, mest tatt de lugnt.
Blir inge brunnsparken heller, så blir o ligga hemma ikväll o söla.

Har iaf beställt lite grejer ifrån Shock.se

    
(Klicka på bilderna så blir dom större)

jag älskar dig! /fredrik

Haha, Fredrik kom hit o pussade ihjäl mig lite smått o skrev detdär, ♥

Iallafall, så beställde jag schampoo och balsam, speciellt för den hårfärgen jag har. Fast min färg håller rätt länge, brukar ju ta typ 1½mån innan ja måste färga om, men tänkte de kunde va kul o testa :) Fick även bli en Bandana med körsbär på, och lite hårfärg med! :)

Vi tänkte väll ut o åka en liten sväng istället för o sitta här o glo.
Blir nog enda inlägget för idag så, Godnatt! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0