Bulit for speed

Tjoho!

Fick äntligen tummen ur o pumpa däcken på cykeln imorse, haha hade ju fan inge luft kvar typ så har gått skit tungt till skolan ;D Aja, skoldagen har vart riktigt seg. Låg hela jävla eftermiddagen under en bil, skulle skruva bort motorn men dä krångla somfan så kom typ bara halvvägs. Ska fortsätta imorgon, så antar att vi ska lyfta ur den då. Kom väll hem för en liten stund sen nu, sitter o vräker i mig mat o ska väll snart slänga ihop mina saker i väntan på att karln min ska komma hit.

Athos ska få följa med till Mullhyttan idag o sova över, vi skulle väll ta en promenad i skogen med alla vovvar sen när vi kommer dit. Annars blire väll lugnt ikväll, ska duscha o lägga oss tidigt.

Tjaråh!



Kommentarer
Postat av: Zandra - sminkblogg

Sv; Åh tack för länken :D Jag provade precis ricinolja i håret för första gången.. Inte alls vad jag väntat mig, haha!

2012-01-18 @ 14:54:07
URL: http://zandrassmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0