Crazy arms

Tjenare!

Var riktigt segt i skolan idag, haha! Fick ju typ ingen sömn inatt för athos var helt tokig, så har lixom sovit till o från ^^ Så när ja väl kom hem så la ja mig i sängen o sov 2 timmar, blev väckt utav en galen Lady som hade sååå tråkigt o ville ut. Så vi traska bort till skogen där ja släppte henne, o jävlar vad hon sprang! haha ;D Har precis vräkit i mig massa pannkakor nu, ska ta o göra mig iordning nu för snart kommer karln min hit.

Vi ska vänta på att Ella kommer, sen åker vi till Mullhyttan en sväng o grejar lite innan vi åker in till stan igen.
Buggen börjar ju ikväll, lite nervöst faktiskt. Är ju "Fortsättningsgrupp" nu, så jävlar vare kommer snurra, haha :D

Blir hem o lägga sig direkt sen så vi får sova ordentligt, jag är ju ledig imorgon så ska ut med Tess vid lunch sen tänkte ja väll dra med Cilla ut på naturreservatet o släppa hundarna så dom får busa av sig lite.

Aja, Tjaråh! ;)


Vill ha sommaaaar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0