Folsom prison blues

Tjooosan!

Segt somfan i skolan, höll på o skruva med en 745 som vi ska ta bort allting på typ. Allt är typ sönderrostat o runddraget så dä går ju... bra, haha (y)
Vräkte i mig lite mat när ja kom hem o plockade ihop mina saker tills älsklingen min kom o vi drog vidare till Mullhyttan! O ja råkade visst somna direkt när ja kom hit, så har legat o göttat mig i 2 timmar typ. haha! Har nyss käkat o vi ska väll ta o lägga oss straxt äre tänkt.

Går i skolan till 12 imorgon typ, så rart somfan! Har en hel del o göra imorgon! Så iväg på Hindersmässan äre tänkt, sen blire hem o hämta athos o vänta på att karln min ska sluta. Vi ska iväg till marieberg o handla lite o snurra runt, sen blire hem o greja o så vidare iväg till Buggen! Ohja, ja kommer vara heldöd sen... ;D

Aja, Godnatt på er! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0