Dag 1; Lägg upp en bild på dig själv + 10 fakta



1. Jag trivs bra som FAN i rött.
Ja faktiskt, jag skulle kunna vara Rödhårig hela mitt liv. För hur jävla snyggt äre inte?

2. Jag trivs bättre på Landet.
Jag är ju faktiskt uppväxt i stan, och det har väll funkat bra. Men jag har alltid velat bo ute på vischan, men båda två har ju sina för o nackdelar. haha :)

3. Jag får mycket kommentarer om mitt hår.
Vilket faktiskt är ganska kul och som ja uppskattar såklart. Är man iväg på nån Bilträff är det oftast nån galen tant som kommer fram o vill fota mig o Karln, för att dom tycker vi är så fräna ;D

4. I framtiden blir de o köpa Jänkare!
Såklart! Men det är fortfarande långt dit, måste för det första få körkort, gå klart skolan så man kan få börja jobba o sen spara ihop lite pengar! Vill ha en Amazon som första bil, sen i framtiden ska det bli en stor bil med stora vingar, och ett stort baksäte med såklart ;)

5. Jordbruk eller Lastbilschaufför!?
Som ni kanske vet så pluggar jag till Lastbilschaufför, vilket nog är nåt av det roligaste jag vet. Jag har världens skönaste klasskamrater o lärare, och har alltid dökul i skolan. Och att få hålla på med nått som verkligen intresserar en o som man verkligen tycker är kul, är ju bara ännu bättre! Men, Jag var faktiskt HELT INNE på att välja Jordbruk istället o gå runt o mjölka kor hela dagarna förut, haha! Men jag är glad att ja gjorde mitt val o bli Lastbilschaffis, för helvete va roligt det är!

6. Dans!
Jag dansade ju en del när jag var yngre, ja gick en kurs där man fick lära sig lite allt möjligt! Då jag b.la. tyckte Bugg var roligast. Men jag la ner detdär efter ett tag, skaffade Medryttarhäst o började rida istället. Och självklart har man ju saknat det en del, men att ja skulle få karln o gå på buggkurs med mig trodde ja verkligen inte. Han är inte den typen. Men, han tycker fakiskt det är ganska kul o jädrans duktig har han blivit också! Vi får jättemycket beröm när vi är ute o buggar, och även på kursen med såklart. Kul!

7. Jag Älskar Dig!
Att ja skulle hitta rätt på en gång, var ja verkligen inte beredd på. Fredrik är verkligen allt jag någonsin velat ha, han är så jävla underbar, rolig, omtänksam, tokig, snygg och ja.. ja skulle kunna fortsätta i en evighet. Han förgyller verkligen min dag o får mig alltid att le. Utan honom är inte livet värt att leva o ja älskar honom nått så otroligt mycket, Min Bobbo! <3

8. Piercingar & Tatueringar
Många tycker att sånt inte har ett dugg med 50-tals stilen att göra. Vilket också stämmer. Allt skulle ju vara så enkelt o stilrent då. Men ändå, vi lever inte i det seklet nu. Även om vi så gärna skulle vilja det. Att tatuera sig överallt o sätta stora töjningar i öronen verkar alla göra nuförtin. Och jo, det kan faktiskt vara jävlig snyggt ibland! Jag själv har ju lite skrot i öronen, och lite bläck på huden ska ja fixa framöver!

9. Godis & Kakmooonster!
Haha, det är ja det! Och fredrik med (även om han alltid vägrar erkänna det) Kanske just därför vi passar så bra ihop, haha ;)

10. Jag har dålig fantasi!
Somfan! Så vilken jädra tur att punkterna tog slut här, haha!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag måste få fråga dig bara, använder du toningar såsom directions, manic panic eller stargazer för att få ditt hår i den rödfärgen? :) Jag försökte färga mitt hår rött (med vanliga färger från affärn) men det ville sig inte så bra, sitter bara i någon dag. Så jag funderar på att bleka mitt hår om några månader och använda mig utav någon sådan toning istället. :)



Tatueringar har jag några stycken och fler blir de ;) och dom två sista stämmer in sjukt bra på mig med, haha :)

2012-03-11 @ 15:41:08
URL: http://loverdose.webblogg.se/
Postat av: Ronja

Ja du ditt hår är faktiskt otroligt snyggt, o du passar jättebra i det! :D

2012-03-11 @ 16:35:36
URL: http://rtp.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack så mycket! Och detsamma. :) Det blir att följa dig. ;)

2012-03-11 @ 17:29:29
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0