Stay

Godkvälleeer!

Haha sikken dag.
Tog med hundarna o gick ut i skogen direkt när vi kom till Mullhyttan, Athos & Ebba var lösa så dom sprang o busa somfasen. Väl tillbaka så lämnade jag Bella o Ebba i huset o skulle gå bort till fåren med Athos. Iallafall så hoppar han upp på muren o sen rakt in i mitt huvud i världens fart så jag drattar i backen. Haha, jädra tokhund. Har fan pissont i kinden o så nu ;D

Är hemma hos mig nu, har nyss käkat massa fruktsallad. Den var så jääävla god igår så var tvungen o görat idag med ;) Nej nu ska vi lägga oss så vi orkar upp imorgon! Har Logistikprov imorgon, som ja sååklart inte hunnit plugga till så vi får väll se hure går.. ;D


Athos & Bella :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack för tipset :D får prova det! Fasen vad jag längtar nu, haha

2012-03-13 @ 22:43:03
URL: http://loverdose.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0