Bye bye baby

Tjoho!
 
Dethär får duga sålänge! Blev inte som ja tänkt, menmen :) Ska knåpa ihop en ny header när ja får tid också, den jag har nu är bara tillfällig! :)
 
Igår var ja ledig somsagt, så himla skönt! Va ute o rastade fia, sen blev de en sväng med Nea till Marieberg! Köpte mig ett par skor, och lite småsaker. Lady var med också, så det blev in på djuraffärn o skämma bort henne lite ;) Blev en tur till Enelly's också sklart, haha :) Sen blev de o hämta karln, lämna nea på stan. Sen hem till mig en liten sväng, o så vidare till Mullhyttan. Hade ingenting o göra, så gjorde Smörkola! O jäävlar va gött dä blev! Ja, sen blev de o tvärdäcka i sängen!
 
Idag var de meningen att vi skulle åka till sköllersta o lämna flak, men ja fick börja med o byta flak o sen åka en liten sväng, Sen efter rasten fick Amanda köra bort till pilängen o tanka, sen vare lunch så vi drog till donkan. Efter de blev de o planera mörkerkörningen vi ska ha med bil om nån vecka. Fick sluta tidigare, är hemma nu så ska käka lite. Sen blir väll o hämta karln o åka hem till Mullhyttan!
 
Riktigt mysväder idag, så blir väll o lägga sig o slå på nån film :)
Tjaråh!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maddiie

Sv: Det är ingen fara :)

Fin header :)

2012-11-27 @ 15:06:10
URL: http://maddiie.blogg.se
Postat av: Verra

Har du börjat kört nå lastbil efter väg? :)

SV: taaaaack :D

2012-11-27 @ 18:48:49
URL: http://veronicaaagesen.devote.se
Postat av: Mikaela

sv; Haha men ååh, det gör la inget! :)

2012-11-27 @ 19:43:11
URL: http://mikaelapetra.bloggplatsen.se
Postat av: Johannas Rockabilly & Vintage

Nom nom med kola, ska nog också gö lite julgodis och pepparkakshus! ^^

SV: Jaa, önskar verkligen man va miljonär, ska vi råna en bank?! ;P
Nä de är sant, tur att piercingar ändå är så billigt, har tagit ut alla som jag redan haft en gång ju :P
Ska gadda mig när jag har råd, har massor hemma ja måste lägga pengar på först ;( Vill du gadda dig då? :)

2012-11-28 @ 09:02:04
URL: http://johannasvintage.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0