Crazy arms

 
Gooodmorgon!
 
Rastade fia igår, sen hämtade jag upp Nea! Drog hem till mig o hämta lite saker, sen blev de vidare till Maxi för o handla lite ;) Drog till kollo o hämtade Lady, i tanken att vi skulle åka iväg o busa lite. Meen, vi hamnade på Enelly's istället haha, där vi käkade Amerikanska pannkakor, sirap & glass. Förbannaaat gööött! Haha, sen var det dags för o hämta karln. Släppte av nea på stan, sen blev de hem till mig. Slängde i mig lite mat, sen blev de iväg mä brorsan för o åka lastbil! Började med o tvätta den, satte mig på en stol o väntade sålänge. Sen när vi skulle åka så var ja visst dyngsur i hela jävla röven, härligt! Haha jaja, har blitt en lugn natt iaf! Var hemma i sängen runt 05.30, sen kom karln hit en liten stund med. Fick låna hans bil idag, så har massa planer för dagen!
 
Får la skriva mer senare! :)
Tjaråh!
 
Nea får stå för bilderna sålänge, eftersom ja inte hittat min kamerasladd ännu :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh så gott det såg ut! Jag som inte får äta sånt just nu :/ håller på att försöka gå ner några kilon plus att min läkare sagt att jag troligtvis håller på att få diabetes :/

2012-11-16 @ 13:33:43
URL: http://mikaelapetra.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0