Love me tender

Godkvääll!
 
Det blev en rätt så lugn natt, tur det för när ja drog förta spännbandet så kände ja vilken jäääävla träningsvärk ja hade! Haha, lilla klena jag ;D Var väll hemma i sängen runt halv 6 imorse, hann bara ligga där typ en timma sen kom karln o hämta mig. Skjutsa honom till jobbet eftersom ja skulle ha bilen idag! :) Blev hem o göra sig iordning, äta frukost, rasta fia sen blev de iväg för o hämta Nea! Drog till marieberg där ja inhandlade lite saker inför fars dag på söndag, sen fyller ju morsan år på måndag med :) Sedan drog vi till Enelly's o käka, jäädrans gött! Sen hämtade vi mitt monster till hund, o åkte till narurreservatet o buusa lite! Riktigt trevlig dag! :) Lämnade sedan av henne på stan, åkte o hämtade karln, hämta athos sen blev de hem en sväng!
 
Har precis vart iväg till Buggen, fick ge mig efter halva för har så jävla ont överallt. haha ;D
Så nu ska vi lägga oss! Ställer klockan på 04.30 (ÅH VAD DÖD JA KMR VA!), ska åka lastbil m Christian runtom Örebro typ. Är hemma runt 17-18, haha känner på mig att ja kmr tvärdäcka efter halva dan o ligga o snarka.
 
Haha jaja, Nattttiii :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0