I can jive

Tjäänare!
 
Gjort halkan idag alltså! Fredrik var gullig o skjutsade mig till terminalen imorse, visade sig visst att jag var där 1½tim för tidigt också, haha :) Näre väl var dags för upprop, så var bussjäveln försenad. Så fick sitta o vänta på den yttligare 40min, sen bar de av till kvarntorp. Vart där hela dagen, o gått rätt bra faktiskt, o kul vare! :) Fredrik hämtade mig på terminalen sen, drog o rastade athos o sen en sväng hem till mig.
 
Så nu är vi äntligen i Mullhyttan, skitväder är det också! Så vi ska ta o käka lite nu, o sen mysa ner oss i sängen o glo på nån film istället!
 
Tjaråh :)
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Blir sängmys för oss också ikväll :)

2012-10-01 @ 19:06:01
URL: http://saralundins.blogg.se
Postat av: Johannas Rockabilly & Vintage

Ååh halkan är såå jävla rolig, va snö ute när jag gjorde den med! :D

2012-10-02 @ 12:58:51
URL: http://johannasvintage.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0